Klantenservice

Betalen

Je kunt bij ons kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden om te betalen in de webshop.

Ideal
Je betaalt online via je eigen bank. Het bedrag wordt meteen van je rekening afgeschreven.
Apple Pay
Kies voor Apple Pay en reken je bestelling af met je vingerafdruk of Face ID. Beschikbaar op Mac, iPad en iPhone.
Overboeking
Wanneer je kiest voor deze betaalwijze, ontvang je de betalingsinformatie direct op je scherm of per e-mail. Nadat de bestelling is betaald, starten wij met het verwerken van de bestelling.
Creditcard
Je kan bij ons ook gemakkelijk en veilig betalen met Visa of MasterCard. Je betaalgegevens worden versleuteld via de beveiligingsmethode SSL.
Achteraf betalen met Klarna
Ontvang je bestellen en betaal achteraf binnen 14 dagen, zonder extra kosten. Klarna stuurt je per e-mail betalingsinstructies.
Verzending & bezorging

Verzendkosten en levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 4,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 4,95 voor bestellingen in Nederland onder de € 50,- en 5,99 voor bestellingen in België onder de € 100,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,- in Nederland en € 100,- in België

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De specifieke afleverdatum van een bestelling is op te zoeken met de Track & Trace code die per e-mail naar je is toegestuurd. Deze e-mail ontvang je zodra het pakket is verzonden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via webshop@salonbellezza.nl. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen.

Ruilen & retourneren

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via webshop@salonbellezza.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met webshop@salonbellezza.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Download herroepingsformulier
Herroepingsformulier

Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@salonbellezza.nl. We streven ernaar om binnen twee werkdagen te antwoorden.

Winkelmand
  • Winkelmand is leeg.